Jobb Jobb Jobb Jobb

Just nu känns det som jag jobbar HELA TIDEN. Och det gör jag också. HELA förra helgen satt jag med bokföringspapper, jobbade hela veckan, HELA denna helgen satt jag med bokföringspapper också. Känns som det aldrig tar slut. Papper, papper, papper, papper, överallt.
 
Att jag dessutom har tre företag förutom mitt dagliga arbete att hålla reda på gör att jag blir lite förvirrad emellanåt. Få se nu, vilket bolag var det här?? Var det inte det här bolaget som gjorde så här? Näää, det var visst det där bolaget? Hmmm...om jag gör så här i det här bolaget så blir det så här detta andra bolaget???
 
Kan ju tillägga att alla tre "fritidssysselsättningarna" är släkt med varandra. Alltså de tre bolagen jag ordnar på min så kallade fritid ägs mer eller mindre av min far och min man. Så det räknas som ideellt arbete. Fast jag går ju inte lottlös ändå...... Det brukar ordna sig till slut i alla fall.
 
I helgen ska jag dock inte jobba någonting alls har jag bestämt. På lördag ska vi umgås med goda vänner och på söndag ska jag nog slöa hela dagen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0