Back on land

Årets enda båtsemester är över.
Eftersom jag och min man bara hade en enda vecka tillsammans i år (och för att vi har lite att pyssla med på huset, och för att båten behöver renoveras lite) så fick vår segelbåt ligga på land i år.
Vi tog i stället och lånade mina föräldrars motorbåt och drog på en liten semester. Nu är det ju ingen liten båt dem har heller, men det är i alla fall inte samma sak som med vår segelbåt.
´
Men vädret var fint, vi hade sol nästan varje dag. Speciellt igår och idag då jag tror att vi stektes bort, det var så varmt att jag till och med badade lite. Men i havet är det bara 16 grader så det var KAAAALLLT, men skönt svalkande.
´

I alla fall så var det skönt att komma bort i några dagar, solbränd har jag blivit också. Lite fläckvis sådär, kan inte dirket påstå att det blev så snyggt men så länge jag inte har mindre kläder på mig än jag haft dem senaste dagarna så är det ingen som ser hur vit jag är under.
´
Nu är vi hemma igen, och nu ska jag tvätta, stryka och börja packa inför Tyskland.
På måndag åker vi.
Så då blir det ett nytt äventyr.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

skönt att bara komma iväg tycker jag =) Kram

2011-07-07 @ 19:43:01
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: carina

Behöver inte vara så långa resor och länge!

Jag och min man åkte till Arvidsjaur i helgen som var. Han körde endurotävling, och vi hade hyrt stuga i 2 nätter :)

Kramen♥

2011-07-07 @ 22:34:42
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0