After fair

Det har varit en minst sagt hektisk helg. Vi gick ut hårt, och sedan ökade vi bara. Fredagen som skulle vara en lugn mässdag var helt hysterisk. På lördagen kom det ännu mera folk men då var vi fler som jobbade så det gick lite bättre. På söndagen hade vi inte riktigt lika mycket folk som på lördagen men ändå tillräckligt för att hålla oss sysselsatta.

Varken jag eller min kollega hade varit på mässa förut, inte som utställare i alla fall, så för oss var det en helt ny upplevelse. Både att bygga upp monter och att demontera. Fast jag tror ändå att vi var snabbast på startfältet. Nedmonteringen tog 25 minuter, men det hade vi inte mycket för eftersom vi fick sitta och vänta i nästan 1,5 timme på att vårt emballage skulle rullas ut. Nästa år (om det blir någon nästa år) kommer vi att lägga upp taktiken annorlunda.
´
Just nu är jag rätt så trött, jag har inte sovit mycket inatt (om jag nu sov alls). Kom hem sex i morse, duschade, åt frukost, åkte till jobbet. Försökte reda ut allt kaos som uppstått. Åkte hem, sov lite, gjorde middag, och nu ska jag snart gå och sova igen.
´
Vi ses imorrn!

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad du har jobbat och slitit, men det låter som det varit lyckat i alla fall. Sov gott!

2010-11-15 @ 20:35:48
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Per-Anders

Jag har vid några tillfällen varit med och jobbat i en mässmonter. Det jag tyckte var svårast var att svara på alla svåra frågor. Fast jag hade kanske läst på för lite.

2010-11-15 @ 21:37:28
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0