Packa,packa,packa,packa......

Jag har INTE börjat packa ännu, däremot har jag börjat leta fram resväskor, pass o dylikt. Sen är ju den stora frågan, hur mycket måste man ta med sig för en vecka och 4 personer egentligen?
Vanligtvis tar man ju med sig alldeles för mycket kläder när man åker bort, kläder som man kanske inte ens kommer att använda. Eftersom jag avskyr att packa försöker jag skjuta det framför mig och göra det så sent som möjligt. Detta brukar sluta med att jag i vild panik springer omkring och letar saker. Bara för att upptäcka att jag glömt att tvätta hälften av det jag tänkt att ta med mig.
Bara för att göra det hela mer roligt måste jag ju även packa åt mina två barn. Den större kanske skulle kunna packa sina kläder själv, men det är väldigt osäkert. Den mindre kommer troligtvis vilja vara med och bestämma vad hon ska ha med sig. Men för att undvika att hon åker iväg som en minityr-boygeorge, så måste jag styra lite där.

Mannen kommer troligtvis stoppa ett par kalsonger i bakfickan och säga att han är klar..........

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Ni låter som en helt vanlig familj som ska på semester :-) Tycker nog att maken i alla fall kan ta ett par kalsonger i varje bakficka - ett par är för lite för en hel vecka!

2010-03-30 @ 01:07:47
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0