Jag kan flyga......

...jag är inte rädd. Nej, själva flyggrejen har jag inga som helst problem med. Är inte rädd för att det ska hända någon olycka eftersom det statistiskt sett händer en gång på miljonen.

Däremot är jag rädd för att det ska göra så vansinningt ont när jag flyger. Oftast blir det övertryck i bihålor och öron och det spränger nått fruktansvärt. Sedan brukar jag vara döv en vecka eller så. Som grädde på moset denna kommande flygtur har jag drabbats av bihåleinflammation, vilket gör att jag dagligen går runt med smärta i bihålorna. Nu äter jag pencillin, så jag hoppas det hinner lätta upp lite innan vi ska ge oss iväg.

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Aj då - det låter nästan som att det skulle vara en befrielse att det hände en olycka?? Hoppas att det lättar innan ni sitter på planet, eller eftersom jag är lite avis på att ni ska ut på semester så där kan du få ha lite ont bara en liten del av resan..... Kram!

2010-03-31 @ 22:49:54
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej! Jag sitter här mitt i natten och snurrar runt och läser bloggar. jag ramlade in här på din och vill bara säga att du har en trevlig blogg!du skriver på ett sätt jag verkligen gillar! :D

2010-04-01 @ 02:10:53
URL: http://kominochtaentitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0