Slut på arbetsveckan

Äntligen fredag. Jag är helt slut efter denna arbetsvecka. Det märks att vi har utökat verksamheten, just nu jobbar vi dubbelt så mycket men på samma tid. Ska bli skönt när det kommer en till på kontoret. Hon är verkligen efterlängtad just nu.
Dessutom så har vår nya familjemedlem drabbats av ögoninfektion så jag blev tvungen att ta henne till veterinären i dag. Som tur är var det inget allvarligt så med lite antibiotika ska det nog fixa sig. All denna stress har dock resulterat i att jag i vanlig ordning fått migrän. Men jag har ju mediciner så det är fixat nu. Dock blir jag helt slut i kroppen av denna så just nu orkar jag inte göra någonting.
Så eftersom det bara blir familjen hemma ikväll så lämnar jag disken i köket, hund/katt-tassarna på golvet och Mount Nytvättat i källaren. Det kommer en dag i morgon också.

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

snygg design

2010-04-23 @ 17:26:19
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: diana

Väldigt snygg design ;) Hoppar du mår bättre imorgon. Kram.

2010-04-23 @ 17:55:10
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Bara Jag

Då var det nog egentligen bra att vi var krassliga ikväll - låter som du har nog med att kurera dig! Njut kvällen så gott du kan och imorgon kan du se om arbetsuppgifterna ska göras "imorgon istället för idag" ;-)

Kramar!



Sv. Jo nu börjar priset vara lämpligt för marknaden här uppe.....

2010-04-23 @ 19:49:49
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0