Himlen är blårutig

Gud vad skönt att få sova i sin egen säng! Med sin egen sköna kudde som man är så där lagom mjuk och hård. Borta bra men hemma bäst.
Enda nackdelen med att komma hem är att kylskåpet är tomt. Ekooooooooo........
När man suttit i en bil i sex timmar är man inte så sugen att stanna och handla när man har en liten bit kvar. Bilen går liksom bara fortare och fortare ju närmare hemmet man kommer. Swooooooosch, jaha där var Coop.
Så vår frukost idag består av:
E
Eller så knatar vi över till närmsta granne och snåläter.........

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag ser absolut inget fel på den frukosten ni hade hemma... Godis går att äta dygnet runt! Och sån korv är ju bara sååå god! :)

2010-04-11 @ 13:59:12
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Men hallå!! Ni kunde ha RINGT så hade jag kommit ut med frukost till er!!



Tyvärr är ju den Corvette inte min så ägaren hämtade den... Ingen sväng på stan alltså...

2010-04-11 @ 22:28:32
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0