Det går runt, det går runt.......

Måste ta en brejk i jobbet en stund. Det har varit en stressig morgon/förmiddag och det ser inte ut att bli bättre under dagen. Nu är det väl inte "legitimt" att blogga på arbetstid, men jag har jobbat konstant sedan halv åtta i morse och gjort mig förtjänt av en lite rast. Det tar ju inte så många minuter att slänga ihop några meningar.

Mycket på jobbet som sagt, ja det kan man lungt säga. Vi har precis förvärvat en ny verksamhet som vi försöker sätta oss in i. Och det är inte det lättaste, speciellt inte eftersom det är tydligt att den drevs av kompletta idioter tidigare. I alla fall framstår det som så ju mer man gräver i det. Nu är det ju inte så att vi är dem mest brillianta personerna i världen, men inte långt ifrån (om vi får tycka själva alltså, andra kanske har en annan uppfattning men dem skiter vi i).

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Att du bloggar gynnar företaget - du kan skriva ut eventuella frustrationer och därför göra ett bättre jobb!



Var det på grund av de inkompetetna idioterna som företaget måste säljas kanske??



Sv. Vet inte vad som smäller högst - barnskrik eller hästspark...... Måste jag välja?

2010-04-15 @ 21:32:58
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Eva

Självklart är ni brillianta ;) själv är jag på gränsen till snillrik om jag får säga det själv, vilket jag får...;D

2010-04-16 @ 07:12:10
URL: http://kominochtaentitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0