Förändringar

Det sker en del förändringar i mitt liv framöver. På arbetsfronten alltså.
 
Jag kommer att ha samma jobb som tidigare men mest troligt byta chef/ägare. Min nuvarande har startat en annan verksamhet och fokuserar mer på den. Det är med skräckblandad förtjusning jag inväntar vad som sker.
 
I 5 år har jag varit på samma ställe, med samma chef, och det har väl inte alltid varit smärtfritt. Det sista två åren har varit en blandning mellan spännande och skitstressigt. Men nu väntar sannolikt något annat. Mindre stress på ett vis men samtidigt en ovisshet inför vad som komma skall.
 
Jag är på ett sätt glad över att det kommer nya ägare eftersom jag flera gånger under de senaste 2 åren funderat på att byta jobb då min och chefens relation inte alltid varit den bästa. Samtidigt är jag lite sårad över att bli lämnad kvar. Varför vill hon inte ha mig med till det nya bolaget? Duger jag inte? Lite onödigt att ens ha dem frågeställningarna när jag egentigen inte vill jobba med henne längre. Är egentligen glad över att jag slipper undan och tror att detta kan i förlängningen leda till något mycket bättre.
 
Men det är ju så med förändringar. Man vet vad man har men inte vad man får......

Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Du får försöka tänka att ibland blir det inte som man tänkt, ibland kan det bli bättre :)
Kram

2012-10-15 @ 10:48:19
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Hörni!

Det blir säkert bra med förändring. Det behöver man ibland, även om det är jobbigt innan allt faller på plats.

2012-10-16 @ 10:03:06
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0