If at first you dont succed......

Det är på gång nu, drömmen om en egen häst är på väg att uppfyllas.
'
Jag har nog alltid velat ha en egen häst, ända sedan jag var liten. Men ingen av mina föräldrar var speciellt intresserade och därför blev det aldrig av att jag fick börja rida heller. När jag sedan väl började i vuxen ålder så var det aldrig tanken att jag skulle skaffa mig en egen. Jag hade inte tid,plats eller kunskap nog att ta hand om en häst. Idag har jag mer kunskap, platsen har jag ordnat och hur det blir med tiden får vi se. Men eftersom jag nu kommer ha min häst rätt nära hemmet så har jag större möjligheter att ta hand om den.
,'
Sen var det ju här med att livet var för kort för att inte göra det man verkligen vill..........
,.
Själva hästen har jag inte hittat ännu, men jag är på god väg. På måndag ska jag åka och titta på en islandshäst, och provrida den. Det ska bli riktigt spännande att se hur det går. Kommer den att kasta av mig, rusa iväg, sparkas, bitas?? Ja, vi får väl se. Spännande är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Peranders

Lycka till med hästtestet och Glad Påsk!

2012-04-06 @ 11:21:43
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Jess

Vad spännande! Själv fick jag häst som barn och fick gå på ridskola och även ponnykörning. Kul men mycket jobb!

Lycka till med hästen!

2012-04-07 @ 19:29:51
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Monika

Lycka till med hästjakten, hoppas du hittar den rätta !

kram monika

2012-04-09 @ 09:51:44
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0