Det är mycke nu.....

Oj! Det var inte meningen att det skulle bli ett sånt här långt avbrott i mitt bloggande. Men tiden liksom bara rinner iväg och det är mycket som ska fixas, både på jobbet och på fritiden. Snön har börjat tina bort och det finns en hel del byggbråte att ta hand om. Jag har en massa deklarationer som måste göras, både min egen (som tar typ 5 minuter) och en massa andras....
Planeringen inför mässan i Tyskland i Juli tar vääääldigt mycket energi just nu. Jag har en massa ideer men vet inte hur jag ska få ut dem ur huvudet, men för tillfället är det ju bra att det finns någon som har några ideer i alla fall.
Och till det måste jag finna tid att träna så att jag orkar hänga med till Island i augusti. En resa som är bokad och betald men ändå hänger en massa frågetecken i luften.

Ska försöka få till lite bilder på huset, för ni kommer inte tro vad mycket två snickare kan åstadkomma på två-tre veckor. Hade gjort det själv hade det tagit fyra år....minst.

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Jag vet hur det känns. Har också haft en period av lågintensivt bloggande (pga att jag inte hunnit med). Men det viktigaste med bloggandet är att det ska vara kul, och att man kan skriva när det känns rätt.

2011-04-19 @ 23:20:51
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Diana

Kul att ha dig tillbaka! Tack för påminnelsen om deklarationen, efter att jag kollat så att jag slapp betala tillbaka så har det försvunnit ur mitt huvud. ;)

2011-04-19 @ 23:55:14
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Jess

Deklarationen ja....

Ta det lugnt, gör det som känns bra. Vad kul att husrenoveringen har kommit en bit på väg!

2011-04-20 @ 07:21:09
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: V a n i l l a

Tack snälla för din kommentar hos mig... jätte skoj !



Just det... deklarationen får inte glömmas bort nu.



Du berättar om en mässa i Tyskland och det låter ju jätte spännande. Vad är det för mässa ?



Och Island är ju aldrig helt fel heller så jag hoppas att du tar dig dit också.



Hos mig är det mulet idag så då kan jag med gott samvete vara inomhus och fixa med allt möjligt.



Kram Kram



2011-04-20 @ 09:32:49
URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0