Höstrusk

Idag är jag verkligen tacksam över att vi plockade upp båten så tidigt iår. I normala fall brukar vi göra det ungefär nu, och det är verkligen skitväder ute. Blåsigt och regnigt. En riktig höststorm. Då är det mysigt att få gosa in sig inomhus. Hade dock planerat att ta vovven på en tur i skogen idag, får se om det lättar upp med regnandet framåt eftermiddagen.

Lite typiskt kan jag tycka att det är att när man för första gången på veckan får chansen att sova riktigt länge, då vaknar med huvudvärk. Och inte går det somna om heller, för det där himla illamåendet stör (tillsammans med snarkandet från vissa djur som parkerat sig i sängen). Så det är bara att kravla sig upp. Och som vanligt så funderar jag på vad som utlöste det denna gången. Vad åt jag igår? Hur mycket sov jag? Sov jag för mycket? Har jag druckit för lite? Har jag varit för varm? Rör på mig för lite? Osv, osv........

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Vad jobbigt det låter, hoppas dagen blir bra ändå :)

2010-09-25 @ 10:19:19
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: Gun

Fy för huvudvärk! Hoppas det går över snabbt den här gången.

2010-09-25 @ 10:57:27
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: carina

Skogspromenader med vovsen det är ju bara för

härligt :))

I dag har det varit riktig ruskigt och kallt :((

Ha en fin kväll!

Kram

2010-09-25 @ 17:05:50
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0