Jetlag

Det är inte klokt vad man påverkas av tidsomställningen. Om man tänker efter så är det rätt dumt att lägga den här tidsförflyttningen på en söndag och inte lördag eftersom det oftas är dagen EFTER som allt blir fel.

Igår försvann det en timme. Visst det var inte kul eftersom klockan helt plötsligt blev så mycket. Men det var nu i morse som jag verkligen kände av det. Helt plötsligt skulle man upp kl halv fem!! Vaf*#*n, inte brukar jag vara klar i huvet den tiden på morgen. I och för sig är jag sällan det någon morgon men nu blev det ännu mer jobbigt.

Undrar hur många dagar detta kommer att hålla i sig. Jetlag kan ju vara rätt jobbigt har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Fake it until you make it! Man får låtsas att det är ok. Du får be till att denna jetlag håller i sig fram till helgen, med lite tur kanske dottern fortfarande tror att kl är 6 när klockan är 7 - då får du sova länge ;-)

2010-03-29 @ 10:43:44
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0