Spårhund?

Funderar allvarligt på att införskaffa dessa till vår hund:
Torka golvet varje kväll var inte precis vad jag hade hoppats på. Nu är hon ju inte ensam om att lämna tassavtryck på golven. Hon får ju hjälp av åtta små tissetassar till..
"Fördelen"  med detta är att man lätt kan se vart alla djur tagit vägen från det att de kom in genom dörren.
Nu kanske någon smart person tänker att detta är ju ett övergående problem, att snart är det sommar och då torkar det upp ute. Men ack så fel detta är, vår tomt är nämligen inte en vanligt tomt med grön fin gräsmatta. Nejdå, det är en krigszon som består enbart av lera och jord. Om som om det inte räckte har vi en liten strand med svart fin kletigt lera..........
It´s a neverending story.

Ja, jag klagar en del. När jag inte är så skittrött i huvudet ska jag skriva om hur underbart det är att ha hund, renoveringsobjekt och bo vid havet.

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

God morgon? Det är nu du ska tänka på vad alternativet hade varit...... Bo granne med en fabrik? Småstadsstress? Åka bil för att komma till båten? Inte kunna ha 367 motorfordon på tomten? Tänk på doften av fabriken nästa gång du drar in doften av havet!



Kram!

2010-04-16 @ 10:06:26
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Eva

Äh, va f*n klaga ska man, brukar lätta då tycker jag ;D

2010-04-16 @ 11:16:56
URL: http://kominochtaentitt.blogspot.com
Postat av: Em

Det ÄR jobbigt med allt de drar in. Jag brukade gå långa morgonrundor med min Madde och hon sprang lös och grävde i jorden etc. Det var ALLTID sand, grus och lera på golven. Jag saknar henne jättemycket, men inte de skitiga golven precis. ;)

2010-04-16 @ 15:16:54
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Heidi

Tänk va härligt det är med husdjur :-) Kan man inte lära hundar att torka av tassarna på dörrmattan innan de går in?? ;-)

2010-04-16 @ 15:30:55
URL: http://webmum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0