Heading Budapest!

Jaha, då ger vi oss iväg då. Hela familjen, två vuxna och två barn. Det ska bli väldigt intressant och se hur detta kommer att fungera. Förhoppningsvis är själva resupplevelsen tillräckligt för att hålla barnen på gott humör någon dag. I Budapest kommer vi ju att ha ett fullspäckat schema med bad, zoo och lekland.

Vi ska besöka släktingar där, inte för att någon av våra familjer har ungerskt påbrå, dem bara råkar bo där av en händelse. Men det underlättar lite eftersom boendet är löst, och de flesta måltider kommer att intas tillsammans med familjen i lägenhet. Totalt sett kommer vi att vara 6 vuxna och 4 barn i en lägenhet i en vecka.
Jag är inte speciellt berest av mig. Mina utlandsresor kan man räkna på en hand. Har väl lite svårt att komma till skott helt enkelt. När jag väntade mitt andra barn bokade jag och min man en kryssning. Men när handpenningen skulle betalas drabbades jag av värsta ångesten. Drömde mardrömmar om kryssningsfartyg som förliste. Vi fick helt enkelt avboka hela resan. Om detta berodde på graviditeten eller inte kan jag inte svara på. Har i alla fall ingen ångest nu. Just nu känns det bara bra att komma bort från detta evinnerliga snöslask. Och hoppas att snön på något mirakulöst sätt försvunnit när vi kommer tillbaka.
På återseende om någon vecka!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ni kommer säkert att få det hur härligt som helst:)

och ja, är inte snön borta om någon vecka så kommer jag att balansera på en tunn tråd mot galenskap och vansinne. Jag är galet less på denna vinter!

2010-04-03 @ 11:10:43
URL: http://kominochtaentitt.blogspot.com
Postat av: Bara Jag

Ni kommer att ha det helt underbart!! Trevlig resa och snön ja - den kommer att vara puts väck när ni kommer hem. HA! Trodde ni ja! Kramar på er alla!

2010-04-03 @ 12:05:45
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Sv. Har inte med Mr Bastard att göra. Han seglar i sin egen sjö! Tror inte att det finns någonstans poletten kan ramla för vissa. Kram!

2010-04-04 @ 09:59:26
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Korsförhör!! Då gäller det att börja fila på sin historia då ;-)

2010-04-04 @ 14:45:48
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0