Att fela är mänskligt?

Har retat upp mig hela förmiddan på diverse leverantörer och supportavdelningar som inte klara av att sköta sitt jobb. Ett tag var jag ganska uppe i varv. Extra besvärligt blir det allting händer på en gång. När man sitter i telefon med datasupporten och leverantörer samtidigt på olika linjer. Då är man som redan lite småarg innan man ringer till nästa leverantör för att skälla, och man känner redan då att man överreagerar lite grann. I vanliga fall kanske man inte skulle låta så förbannad, utan ha lite överseende med att dem också har det stressigt.

För fel gör vi väl alla, även vi. Vi kanske missar leveranser ibland (mest för att vi inte fått hem grejer i tid), och då vill man ju inte ha skäll från kunder. Lika lite som mina leverantörer vill ha skäll från mig.

Märkte att jag kanske borde lugna ner mig lite när jag på lunchen for till ICA för att köpa nått att äta. Tog en vara ur en disk, kollade priser och gick till kassan. Fel pris! Varan kostade 10kr mer än vad jag trodde. 10 spänn! Fattar ni, dem försöker skinna mig!! Lämnade tillbaka den och bytte till en annan, billigare. Ska det va så ska det va.

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

One of those days.....

2010-04-19 @ 14:32:19
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Heidi

Haha, känner igen mig! Ibland kan man stå o påpeka att "det stod faktiskt att det skulle kosta 18 kr o du har slagit in 20"..haha..men 10 kr är det stor skillnad på :)

2010-04-19 @ 16:47:41
URL: http://webmum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0